what are they?

Things I love to share are the ones that make my day when I wake up, or make me feel good about my self, or even better help me learn something new every single day.

Friday, November 18, 2011

My love is like a red red rose

I love Robert Burns poems.

This one is probably the most famous of them..


MY Luve's like a red, red rose,
That's newly sprung in June.
O, my Luve's like the melodie,
That's sweetly play'd in tune.
 
As fair art thou, my bonie lass,
So deep in luve am I,
And I will luve thee still, my dear,
Till a' the seas gang dry.

 
Till a' the seas gang dry, my dear,
And the rocks melt wi' the sun!
And I will luve thee still, my dear,
While the sands o' life shall run.
 
 
And fare thee weel, my only luve,
And fare thee weel a while!
And I will come again, my luve,
Tho' it were ten thousand mile
 
 
 

No comments:

Post a Comment